Recension: The Body Shop Peppermint Cooling Footlotion

Det här är en fet lotion för fötterna som ska verkande kylande för trötta fossingar. Den innehåller pepparmint som ska skapa den kylande effekten samt mjukgöra. Jag tycker att det en bra kräm mjukgörande syfte men rent kylande så har den ingen större effekt. Den finns även som gel och det är möjligt att den är bättre. Jag brukar tvätta fötterna och den smörja in dem när jag kommer hem efter jobbet efter att ha gått i klackar hela dagen. Doften påminner mer om polkagris än pepparmint och den är som sagt väldigt fet och även bra för mina torra ben. Köp om du vill ha en mjuk kräm men inte om du vill ha en kylande effekt. 
 
Betyg 3/5
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0