Recension: The Body Shop Beautifying Oil

Den här oljan införskaffade jag från Body Shop för ett par veckor sen. Det är en torr olja som är till för både kroppen och håret.

Jag gillar den skarpt. Jag brukar applicera lite grann i topparna när det är fuktigt innan jag stylar, men det går precis lika bra torrt. Perfekt om håret ser lite livlöst och torrt ut på morgonen.

Den är även skön att ha på kroppen efter jag har duschat. Den absorberas snabbt av huden, vilket är toppen för en torris som jag och blir inte alls "oljig" utan mjuk och fin och luktar gott av den subtila citrondoften.

Litet minus för att flaskan är lite jobbig att hålla på med. Den blir oljig och när man har olja på händerna och då måste man tvätta den och hålla på. Annars är jag väldigt glad i den här produkten! Jag gillar att det finns fler användningsområden.

Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh har länge velat testa deras olja :)

Svar: Åh, den är underbar! Köp, köp! :)
Day-To-Day Beauty

2012-09-22 @ 15:04:23
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Honi

Är mycket sugen på dessa, olja använder jag redan men det skulle vara kul att kunna matcha parfymen med håroljan också! Håller doften länge?

2012-11-11 @ 12:43:28
URL: http://honi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0