Dior Addict Eau Fraîche

Igår vad tog jag med mamsen på Fashion Night Out på Åhléns City. Det var massor av erbjudanden och annat skoj, utan att vara så mycket folk att man inte stod ut. Jag kom hem med en parfym från Dior som jag har sniffat på ett par gånger. Dior Addict Eau Fraîche är en härligt blommig doft med toppnoterna bergamot och grapefrukt, hjärtnoterna lotus, fresia och granatäpple samt basnoterna mysk och träiga noter. 
 
Dior själva beskriver den som en fräsch, ung, tjejig men ändå sofistikerad parfym. Jag tycker den påminner en hel del om Versace Bright Crystal som är en av mina favoriter men Diors är murrigare och djupare tack vare sina basnoter. Jag tycker att den passar perfekt nu när vi går in i kallare och mörkare årstider. Dessutom är ju Diors parfymdesign alltid stilren och kommer att vara jättefin i min badrumshylla.
 
 
I och med att jag handlade för en viss summa fick jag även med en liten necessär och en kabukiborste signerad Dior. De omkommer bli en perfekt förvaring för min läpprodukter som just nu ligger utspridda i både lägenhet och väskor. Kabukiborsten är mjuk och håret känns som att det är av bra kvalitet. Jag har inte provat den än men den blir perfekt att ha i väskan när jag vill pudra få lite färg under dagen. 
 
 
Dior Addict Eau Fraîche finns att köpa på bland annat Åhléns och kostar från 509:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0